עמוד הבית » שאלות ותשובות
שאלות ותשובות
- מה האחריות כוללת?
האחריות מכסה את הנזקים ברצועות הכוללים נזק לקוח קרע וכו’ למשך תקופה של שנה מיום הרכישה בהצגת הוכחת הנזק
- כיצד ניתן ליצור איתכם קשר
ניתן ליצור איתנו קשר במייל המצורף:
smartcase.israel@gmail.com או דרך הדף צרו קשר ובכל רשת חברתית שבה אנו פעילים
- האם ניתן לבצע איסוף עצמי להזמנה שביצעתי
ניתן לבצע איסוף עצמי להזמנה בהתאם לתנאים הרשומים במדיניות המשלוחים ובתאום מראש בלבד דרך העמוד צרו קשר
- האם המידע שלי מאובטח באתר שלכם
באתר אנו סולקים אשראי בתקנים המחמירים ביותר אנחנו לא שומרים את פרטי האשראי שלכם!! ובנוסף פרטי הלקוח מוצפנים בתקן SSL .

למידע נוסף והזמנות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: